2013. május 8., szerda

#Fifteen



Sziasztok! Sajnálom hogy ilyen későn hozom  a részt de nagyon sok dolgom van. Javítanom kell bankett, ballagás stb. De itt az új érsz. A következő hosszabb és eseménydúsabb lesz!
Jó olvasást.:) Komizniiii....

Louis

Mi ez a csipogás és ez a gyógyszer szag? Kapcsolják már ki.- idegeskedtem magamba. Nehezen de sikerült kinyitnom a szememet, és ahogy szétnéztem, rájöttem, hogy kórházba vagyok. Harry a kanapén aludt anya meg itt ült mellettem egy széken és ő is aludt. Várjunk, mit keres itt anya? Harry ébredezett szerencsére, mert utálok egyedül fent lenni.
-Louis?- nézett rám Hazza és megölelt. Ez hirtelen jött de azért visszaöleltem.
-Igen?- röhögtem, mert csak nézett és leült mellém. Mi olyan furcsa rajtam? Attól eltekintve, hogy a hajam össze-vissza áll. Habár az mindig így áll.
-Végre fent vagy.- anya is felkelt, ahogy Hazza kimondta a mondatot.
-Anya.- kómásan felnézett és megölelt. Akkor úgy látszik, hogy ma van, az öleljük meg Louis Tomlinsont nap. Hmm jól hangzik talán egyszer lesz ilyen nap.
 -Hogy érzed magad?- simította végig a kezét anya a házamat. Egész jól vagyok ahhoz képest, hogy találkoztam egy kicsit közelebbről egy autóval. Hol vannak a többiek egyáltalán?
-Jól vagyok.- rántottam meg a vállamat.
-Azt hittem, hogy valami komoly bajod történt.- ölelt meg újra anya. Azért ennyire nyálas már én sem vagyok. De anya sem.
-Többiek?- néztem Harryre. Fura ez a nagy csend.
-Kint vannak, szólok nekik.- ált fel Harry és behívta a fiúkat. A 3 fiú idejött és végigöleltek. Komolyan most egész nap mindenki ölelgetni fog? Már csak az orvos hiányzik.
-Hogy vagy Louis?- a vállamra tette a kezét Nialler. Másik kezébe, pedig egy óriás hamburger. Nem is Niall lenne, ha nem enne.  
-Most már jobban.- bólogattam és szétnéztem. Valaki hiányzik, csak nem tudom ki.
-Magatokra hagylak.- kiment anya és így már csak 5-en voltunk.
-Hol van Lottie?- néztem a 4 srácra. Zayn a cipőjét kémlelte, Harry az ablakon nézett ki, Niall a szendvicsével volt elfoglalva, Liam pedig mintha sms-t írna. Ez nem jó jel.
-Nincs meg.- jött ide Hazza. Mi, az hogy nincs meg? Anya kinyír engem, ha megtudja. Nem akarom elveszíteni őt. A fejemet a kezembe temettem. Miért mindig én szívok?
-Meg kell találnom.- suttogtam magamnak de, a srácok is értették és mind megöleltek. Ez az a pillanat, amit nem akarok soha elfelejteni. A közös ölelést.
-Zayn.- szóltam neki mire kíváncsian rám nézett.
-Igen?- jött ide mellém. Hátha beválik, amit gondoltam. Habár az én ötleteimet soha nem használják fel. Pedig valamikor jót mondok.
-Neked vannak ügynök haverjaid vagy milyenek?- kérdeztem mire bólintott.- Lottie írt egy sms-t és így le tudnák nyomozni, hogy honnan küldte.- néztem de ő csak gondolkodott.
-Szerintem hülyeség.- legyintett Liam. Nem is hülyeség.
-Igaza van Louisnak.- bólogatott Zayn és elment telefonálni. Lehet, hogy hős leszek. Már látom magam előtt, ahogy a címlapon virítanék. „Louis Tomlinson megmentette kishúga életét. Igazi hős”. Tökmenő lenne akkor már nem csak az éneklésből, lennék híres, hanem hogy megmentettem a húgom életét.
-Azért ne szállj el magadtól.- mutatott rám Liam és elment ő is telefonálni.
-Soha.- kiabáltam utána. Fura hogy még egy doktor se jött még be.
-Jó napot.- jött be egy orvos. Na emlegetett szamár.
-Viszont.- köszöntem és Harry meg Niall kimentek.
-Valamilye fáj?- nézett rám a doki és én megráztam a fejemet. Megnézte a kórlapomat és csak hümmögött. Ez most jót jelent vagy nem?
-Rendben kitölti a papírokat akkor ma már haza is, mehet.- köszönt és el is ment. V égre hazamehetek. Utálom a kórházakat, a doktorokat és az egyéb dolgokat, ami a kórházhoz tartozik.
-Gyere haza, megyünk Louis.- jött be anya és felvette a táskáját. Elindultam utána de a papírokat ki kell még töltenem.
-Anya ki kell töltenem a papírokat vagy miket.- álltam meg a kórház közepén.
-Elintéztem, már gyere.- indult a kocsihoz. Niallék már bent ültek. Beültem melléjük a kisbuszba és végre hazaindultunk. 

2 megjegyzés:

  1. Gyorsan köviit!! nagyon jo lett ez a resz is..:) kivancsi vagyok hogy mikor es hogyan fog elökerülni Lottie. szoooval minnél hamarabb hozdd a kövit! :d Klau

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés