2013. június 20., csütörtök

#Eighteen



Új rész komizniii...

Charlotte

Ma van Liam szülinapja ami azt jelent, hogy már csak 2 napom van. Anya már mindent összepakolt nekem és egész nap engem és Louist néz, hogy beszélünk-e vagy barmit is csinálunk együtt. Félelmetes egy anyám van.
-Jó reggelt.- intettem a lent ülőknek és elkészítettem a reggeli koffein adagomat.
-Neked is.- köszönt vissza Niall teli szájjal. Zayn kiment cigizni gondolom, és már csak én Louis és Niall maradtunk bent a konyhába. A többiek alszanak de, szerintem anya már fent van.
Louis idejött és megölelt. Jól esett mivel már vagy 5 napja nem is beszéltünk és semmi.
-Ne itt kérlek.- fintorgott Niall. Én csak mosolyogtam rajta egyet és felmentem öltözni. Liam ajándékát már Honeyval megvettük, úgyhogy azzal már nem kell foglalkoznom.
-Kicsim.- jött be a szobámba anya. Már csak ez hiányzott nekem.
-Mondjad.- felé fordultam és néztem őt.
-Te vagy a felelős hogy ma itthon tartsd Liamet hogy mi fel, tudjuk díszíteni a termet.- és elment. Ellenkezni sem tudtam. Akkor ülhetek Liammel itthon egész nap. Király.
Lementem a nappaliba, ahol Liam és Louis a tv-t nézte.
-Boldog Szülinapot.- ráugrottam Liamre. Elméletben jó ötletnek tűnt de most valahogy már nem.
-Köszi Lottie de máskor valahogy máshogy oké?- nézett rám és a hasát fogta. Bólintottam egyet és leültem mellé. Így a két fiú közé ültem.
-Gyerekek indulunk.- tapsolt kettőt anya és mindenki ott termett előtte. Lous teljes nyugalommal ült mellette.
-Louis?- anya felhúzott szemöldökkel nézte.
-Fáj a hasam, mert tegnap megettem a romlott pizzát, amit Niall ott hagyott.- fogta Loui a hasát.
-De nem is ettem pizzát.- tette Niall védekezés -képpen fel a kezét.
-Mindegy akkor t 3-an itthon maradtok, mi pedig megyünk.- adta ki anya a parancsot és el is mentek.
-Jól hazudsz.- feküdtem Louis mellkasára.
-Tudom.- elismerően bólintott és néztük tovább a tv-t.
-Mit csináljunk?- nyavalyog már vagy fél órája Liam. Rosszabb, mint egy kisgyerek, pedig már 19 éves lett.
-Xbox?- nézett ránk Louis. Bólintottunk mindketten és elkezdtünk játszani.
Egy ideje játszunk mikor a telefonom csörgött, hogy Liamet vinni kéne. Kikapcsoltunk a játékot és már a terem felé vettük az irányt. Mielőtt odaértünk bekötöttem Liam szemét.
-Gyere lassan.- vezettem be őt a terembe levettem róla a kendőt, és mindenki énekelni kezdte a Boldog Szülinapot.
-Köszönöm.- könnyezett a boldogságtól. Megöleltem őt és sorjába idejött mindenki.
Átadtam neki az ajándékát, ami egy teknős akváriummal.
A barátnőm már meg is talált és a pulthoz húzott. Kért két vodkanarancsot.
-Fenékig.- ahogy kimondta meg is, ittuk.
-Gyere velem.- suttogta a fülembe Louis. Kivezetett az épületből és egy kocsihoz vitt.
-De Louis ez Liam szülinapja és..- nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot.
-Beszéltem vele.- kacsintott egyet és beszállt a volán mögé.
Egy hotelhez értünk, ahol úgy vitt fel mintha friss házasok lennénk. Ahogy beértünk a szobába nekinyomott a falnak és elkezdett csókolgatni.
-Lényegre törő vagy Tomlinson.- nevettem két csók között.
-Te is Tomlinson.- elvitt az ágyig, ahol óvatosan ledöntött.
Megint egy gyönyörű éjszaka vele. Csoda hogy anya nem hívott. Holnap vége mindennek.
Mindkettőnk  életébe egy új fejezet nyílik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése