2013. június 4., kedd

#Seventeen



Sziasztok új rész.. Nem fűzök hozzá most semmit nagyon. Köszönöm a 3E megtekintést és a 6 feliratkozót!
Most már sűrűbben lesznek részek mert lezárnak a héten mindenből. 
Komizni....


Charlotte

Reggel arra keltem, hogy valaki rajtam fekszik. Felültem az ágyba amennyire, tudtam, mert telibe rám feküdt valaki és mikor megláttam, hogy Louis békésen alszik mellettem mosolyra húzódott a szám. Hogy lehet valaki ennyire helyes még alva is? Eszembe jutott hogy anya ma beszélni akar velünk. Kimásztam óvatosan az ágyból és elmentem zuhanyozni. Mikor kész lettem egy száltörölközőbe mentem vissza a szobámba keresni valami elfogadható ruhát. Mikor beértem a szobámba Louis már fent volt és a tv-t nézte.  Ahogy meghallotta, hogy nyitódik az ajtó fejét rögtön ide kapta és kikelt az ágyból.
-Jó reggelt.- köszönt azzal az irtó szexi rekedtes hangján.
-Neked is.- egy lágy csókot leheltem az ajkaira és most már kerestem ruhát.
-Hogy kerültél az ágyamba?- néztem fel rá egy halom ruha mögül. Leült az ágyra és csak nézett. Na jó. Most még ennyire álmos vagy szívott valamit?
-Ja este rosszat álmodtam és átjöttem hozzád.- nézett rám kiskutyaszemekkel. Ennél jobb kifogást is kereshetett volna.
-Ha ez a csajozó szöveged akkor nem sok csajt fogsz magadnak találni.- nevetve megráztam a fejemet és felöltöztem.
-Nálad, pedig bejött.- derekamnál fogva behúzott az ágyba. Megcsókolt. Talán ma már ez lesz az utolsó. Az ágyba ölelve néztük a tv-t mikor kinyitódott az ajtó és szerencsére csak a barátnőm lépett be rajta.
-Sziasztok bocsi hogy csak így jöttem be kopogás nélkül de, baj van.- kétségbeesve nézett rám Honey. Itt valami baj van. Sose láttam még ilyennek csak akkor, amikor az anyja meghalt.
-Mi a baj?- felálltam és megöleltem.
-Niall.- és itt eltört a mécses. Sírni kezdett vagy is inkább már zokogni.
-Mit csinált?- felült Louis is leültettük a barátnőmet az ágyra.
-Meg-megcsalt.- furán néztem rá. Niall ilyet tett? Hisz nem ilyennek ismertem meg őt. De ha ez igaz gyerekcsináló szervétől elbúcsúzhat, azt garantálom.
-Kivel?- most én kérdeztem, habár nem lenne ilyenkor a legjobb kérdezni de a csajt is megtépem mert úgy volt vele hogy tudta hogy Niallnak barátnője van.
-Demi.- valahogy sejtettem hogy ő lesz.
-Magatokra hagylak.- megsimította Louis Honey vállát és kiment. Próbáltam őt vigasztalni de semmi.
-Pihenj le.- ajánlottam a barátnőmnek az ötletet.
-Jó.- bólogatott és kiment. Hátradőltem, és a plafont kezdtem bámulni. A filmekbe is ezt csinálják nem? Miért én? Mikor minden helyreállt volna, akkor kezdődtek a bonyodalmak. Carter, anya felbukkanása, most meg Niall és Honey. Úgy látszik, hogy engem az Isten utál.
-Lottie kicsim gyere.- benyitott anya és ki is ment. Na most minden porcikám remeg.
Lementem a nappaliba, ahol anya és Louis ült. Leültem Loui mellé, és anyaára néztem. Nem volt jó kedvébe.
-Mi van köztetek? És ne azt mondjátok, hogy semmi, mert azt nem hiszem el.- tért a lényegre anya. Gyors az biztos.
Én egy szót sem tudtam kinyögni.
-Anya öhm szeretem Lottiet.- kimondta. Anya előtt is. Ezt most csak álmodom. Sose gondoltam volna, hogy elmondja neki.
- Ez természetes mivel a húgod.- leült anya az egyik fotelba.
-Akkor kijavítom magamat. Anya én SZERELMES vagyok Lottieba.- hangosabban mondta a szerelmes szót. Anya arcán az ijedtség és a meglepődöttség látszott.
-Ez nem történhet meg. Louis hisz te egy világsztár vagy. Mit fog ehhez szólni a sajtó?- anya össze-vissza rázta a fejét.
-Nem érdekel a sajtó.- megrántotta a vállát Louis és összekulcsolta a kezeinket. Ráhajtottam a fejemet a vállára és anyát nézte. Valamin nagyon agyalt.
-Ez nem egészséges. Nem lehettek együtt..- kiabált anya. Megijedtem tőle.
-De anya felnőtt emberek vagyunk.- most én szólaltam meg végre.
-Lehet de akkor is én az anyátok vagyok.- mutogatott magára. Elment telefonálni. Ijedten néztem a mellettem ülő barátomra. Olyan fura kimondani hogy barátom.- nem lesz semmi baj.- suttogta a fülembe. A testemet melegség járta át. Anya visszajött és egy győztes mosolyt villantott felénk.
-Lottie képzeld szeptembertől Kanadába, fogsz járni főiskolára, szóval kezdj pakolni.- ahogy ezt elmondta ledermedtem. Louisra néztem de ő se tudott mit mondani. Szorosabban ölelt magához én, pedig nem tudtam mit tenni. El kell mennem Nélküle

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus rész lett!!*-* és neeeee!! Lottie nem mehet el:// imádom a történeted és már nagyon várom a következőt szóval siess!!!!!:) Xx RR

    VálaszTörlés
  2. uhh..hat szegeny Lotti.ek.Remelem hogy nem megy sehova, es egyutt marad Louissal. :) ja es varom a kovi reszt!

    VálaszTörlés