2018. január 13., szombat

II.évad 1.rész


 Sziasztok! Ennyi idő után kitaláltam hogy folytatom a történetet ahol abba maradt.Remélem lesz akinek tetszeni fog a második évad is!


Az új családtag
 
El se hiszem hogy itt vagyok.Itt fekszek a kórház kismamaosztályán és pár óra múlva megszületik a kisbabám.Nem erről álmodoztam régen de hát megtörtént és kicsit se bánom.Louis az apja akit még mindig ugyanúgy szeretek mint eddig és tudom hogy ő is, hiába van azzal a banyával.
Hogy mi is történt velem és Louval az elmúlt 3 hónapba? Sok minden.Amikor elmentünk a koncertre hogy elmondjam a nagy hírt hogy terhes vagyok hát úgy sült el ahogy elképzeltem.Mindenki örült még Louis is de a barátnője már nem annyira.Kiabált, mindent széttört és még engem is megakart verni de Honey visszafogta.
Louissal nem békültünk ki nem is tudtunk volna mivel anya még mindig leste minden lépésünket, sőt a fiúk menedzserét is megkérte hogy véletlenül se lehessünk együtt ezért muszáj Ellel lennie.Én még mindig reménykedek hogy egyszer újra együtt leszünk és végre hárman boldogok lehessünk.
Honey és Niall kibékültek azóta és összeköltöztek és Niall már tervezi hogy komoly döntést hoz és gyűrűt húz a barátnőm ujjára.A többi fiúval semmi nem történt Harry még keresi az igazit, Zayn még mindig Perryvel van és Liam pedig magányos farkasnak állítja be magát amióta Danielle otthagyta őt.
Én végre visszaköltözhettem Angliába Honeyval és kibéreltem egy kis lakást közel Lou házához.
-Asszonyom mennyire vannak fájásai?-jött be a szülészorvosom.Hát ha tudná mennyire fáj!Egyre jobban érzem hogy a hasam mintha szét akarna szakadni.Anya hogy tudott szülni 5 gyereket?Én örülök ha kibírom ezt az egyet.
-Nagyon fáj doktor úr.Szerintem lassan mehetünk.-vázoltam a helyzetet a doktor úr helyett.
-Honey szólj Louisnak kérlek legalább most legyen itt.-küldtem a barátnőmet ki a kórteremből hogy szóljon a leendő apukának. Egy 5 perc után vissza is jött nagy mosollyal az arcán.-Nah?néztem rá kérdőn.
-Nyugi azt üzente bírd ki egy 2 perc és itt vannak mind az 5-en.-mosolygott hisz Niall is jön akkor.Pár órája találkoztak nem hiszem el h nem bírják ki egymás nélkül egy kis időt.Nézzenek meg engem hónapok óta nem láttam Louist még is kibírom.
-Itt vagyok megérkeztem.-rontott be a kórterembe Louis.Ahogy megláttam mosolyognom kellett.A feje tiszta vörös volt tuti futott, haja össze-vissza állt,borotválkozni se volt ideje úgylátszik de még így is nagyon jól nézett ki.
-Végre itt vagy.-felsóhajtottam és megnyugodtam végre.Honey kiment és valamit motyogott az orra alatt és vigyorgott közbe.Nem akarom tudni mit mondhatott.
-Még így is gyönyörű vagy.-jött az ágyamhoz Louis és a hasamat simogatta.-Ahj..Louis ne nehezítsd meg a dolgokat kérlek.-temettem a fejemet a kezembe de közbe éles fájdalom szúródott a hasamba és Louis egyből hívta az orvost.
Pár óra kín szevedés után megszületett a fiam.Igen fiú lett pedig az orvos azt mondta hogy lány lesz.Louissal ketten eldöntöttük hogy a neve Benjamin Tomlinson lesz.Anya is bejött hozzánk és sírva ölelt meg minket és csodálattal nézett az unokájára.Talán végre megbékél velünk vagy csak a bonyodalmak most fognak elkezdődni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése