2013. április 10., szerda

#Eleven

Megoztam az új részt.(: Köszönöm az 1E látogatót!
Eddig nem volt ilyen de most lesz:
Következő rész: 2 komi, 10 megtekintés után jön!(:

  Jó olvasást!
Dzsenii. xx

Lottie.

Reggel kiabálásra keltem fel. Megnéztem hogy mennyi az idő és csak 8 óra volt. Ki a franc van itt ilyen korán? Lementem a konyhába és megláttam Niallt és Liamet hogy, veszekednek. Ahogy idenéztek kicsit hátráltak. Megértem mivel a hajam kócos, és ha felkeltenek, akkor mindig ideges vagyok.
-Mi a vita tárgya?- fontam keresztbe a kezemet a mellem alatt.
-Niall kanállal akart megetetni mivel nem tetszett neki, hogy villával akartam enni.- mondta a panaszát Liam.
Ezt most komoly? Egy hülye kanál miatt keltem fel.
-Liam ez komoly?- húztam fel a szemöldökömet.
-Teljesen.- bólintott a fejével.
-Liam egyél kanállal, mivel villával egész nap eheted.- intettem és visszamentem a szobába vagy is készültem. Mikor meghallottam Louis és Harry beszélget. Nyitva volt Louis ajtaja egy kis résnyire és tisztán hallottam mindent. El akartam menni mivel nem szeretek hallgatózni, de amit hallottam, muszáj voltam végighallgatni.
-Louis szerinted Lottie eljönne velem?- ült le Harry az ágyra.
-Nem tudom Hazza. Kérdezd meg?- tárta szét a kezét Louis.
-Jó. Szerinted fent van már,- nézett fel Hazza a bátyámra.
-Aha előbb hallottam hogy Niall és Liam lent veszekedett és Lottie tett köztük „rendet”.- mondta Louis és az ajtó felé indultak.
Gyorsan beszaladtam a szobába és bementem a fürdőbe mintha ott lettem volna. Kopogtak tudtam hogy ki jön.
-Nyitva.- kiabáltam és Hazza jött be.
-Szia.- köszönt és leült.
-Hello.- mondtam és kerestem ruhát.
-Azt szeretném megkérdezni, hogy öhm.- mutogatott össze-vissza.
-Mit?- néztem rá.
-Eljössz ma velem valahova?- kérdezte és várta a reakciómat.
-Nem tudom Hazza.- ültem le mellé.
Szeretem Harryt de, úgy mintha a bátyám lenne. Szerelemből nem. Csak egy embert de ő el kell felejtenem.
-Elmegyek.- mondtam és mentem a fürdőbe felöltözni.
Mikor normális kinézetem lett lementem és már mindenki ott volt szerencsére találkozhattam Daniellel és Perrievel. Elt meg már volt részem megismerni.
-Szia Danielle vagyok de csak Danie.- jött ide egy göndör hajú lány, és ha jól láttam Liam barátnője. Szép pár
-Szia én Charlotte de csak Lottie.- mondtam és leült.
-Én Perrie.- jött ide egy lilahajú lány.
-Lottie. Tök jó a hajad.- mondtam és megölelt.
Jó fejnek néznek ki. Összeillenek a srácokkal. Ellel nem is köszöntünk.
-És Ellel kijöttök?- kérdezte Danie és ránk nézett.
-Nem.- feleltem a kérdésére.
-Soha.- mondta El is.
-Lottie akkor, 2-kor jó lesz?- jött ide Hazza és leült mellém.
-Tökéletes.- mindvégig Louist néztem, akit nem díjazott, azaz ötlet hogy én Harryvel elmegyek valahova.
-Lottie beszélhetnénk?- mutatott Louis a konyha felé.
Bólintottam és elindultunk a konyhába. Mikor beértünk becsukta az ajtót és leült egy székre. Én követtem a példáját és leöltem mellé.
-Na?- néztem rá.
-Elmész vele?- csak ennyit kérdezett.
-Igen.- mondtam és felkeltem, hogy igyak.
-Miért?- kérdezte és kivette a poharat a kezemből.
-Miért ne? És add ide a poharat inni, szeretnék.- nyúltam a poharamért de ő nagyobb volt nálam így nem bírtam elvenni.
-Mert nem szereted.- mondta és öntött inni magának az ÉN poharamba.
-Honnan tudod?- kérdeztem és elvettem a poharamat, amibe öntött inni.
-Mert te mást szeretsz.- kivette a poharat a kezemből és ivott belőle.
-Igen? Ha ennyire tudod, akkor kit?- felültem a pultra.
-Engem.- mutatott magára.
-A-a- ráztam a fejemet hevesen.
-Dehogynem.- terült önelégült vigyor az arcára.
Mitől lett más? Ez nem az a Louis akit, én ismerek.
-Be is bizonyítom.- kise mondta és már az ajkait az enyémre, tapasztotta.
Visszacsókoltam, mert szeretem de ő csak úgy faképnél hagyott.
-Na látod.- kacsintott egyet és kiment.
Ez nem Louis Tomlinson. Teljesen más lett. Egy új Louis Tomlinson lett.
Csörgött a telefonom és Fizzi neve villogott a képernyőn.
-Szia.- vettem fel a telefont.
-Szia Lottie. Louis fura volt ma veled? Mert velünk nagyon.- akkor nem csak velem ilyen.
-Igen.- mondtam és felmentem az emeletre.
-Ja és megyek Londonba, majd ott megbeszélünk mindent és kitaláljuk mi lett vele.- és kinyomta.
Most mi van? Az egész Tomlinson család megörült? Vagy április elseje van? Nem-nem az szeptember 5.-e van. Akkor nem tudom mi folyik itt de az nem jó az biztos.

1 megjegyzés: