2013. április 21., vasárnap

#Thirteen

Sziasztok!Köszönöm a 4 feliratkozót és a 2 komit az előző részhez.:)
Itt a rész. Jó olvasást. xx


Charlotte

Reggel elég korán keltem. Louis még javába aludt. Felvettem Louis pólója volt a legközelebb hozzám. A tegnapi kérdésére választ még nem adtam. Nem tudom, hogy mit mondjak. Ha igent mondok, akkor talán Harry összeveszik vele és velem is. Azt, pedig nem akarom, mert Louisnak fontos Harry és nekem is. De ha azt mondom, hogy nem akkor Lou megsértődik és összeveszik velem. Azt sem akarom. Lementem a konyhába, mert kellet a reggeli koffein adagom. Lent csak Liam volt fen.
-Jó reggelt.- ő csak intett mivel evett. Öntöttem kávét és leültem Liam mellé.
-Miért vagy Louis pólójába?- húzta fel az egyik szemöldökét.
-Mert ebbe alszok.- beleittam a kávémba inkább.
-Tudom, mi van köztetek.- mondta halál nyugodtan.
-Hogy mi?
-Louis elmondott mindent. Mikor kórházba kerültél akkor jött hozzám beszélni.- mondta és betette a mosogatóba a tányérját.
-Aha.- bólintottam és betettem a mosogatóba a poharamat.
Leültünk a nappaliba tv-zni és Louis pont akkor jött le. Haja össze-vissza ált de még attól is irtó jól nézett ki.
-Reggelt.- köszönt és leült mellém. Idejött és megcsókolt.
-Mit nézünk?- nézett a tv-re.
-Spongyabobot.- mondta Liam és már hárman, néztük a tv-t.
Louis ölébe feküdtem mikor Eleanor kisasszony jött le a lépcsőn.
Furcsán nézett ránk és utána leült Louis mellé. Meg akarta csókolni de Louis elhajolt. Most itt mivan? Tegnap még ölelkeztek meg minden ma meg. Na jó én már elvesztettem a fonalat.
-Louis mi van veled? És Lottie miért fekszik az öledbe?- nézett rám El és tiszta ideg volt.
-Semmi. Miért nem feküdhet?- nézett Lou Elre.
-Nem.- vágta rá El. Ránéztem Liamre akivel jobbnak gondoltuk, hogy elmegyünk. Ki akartam bújni Louis ölelő karjai közül de nem bírtam.
-Louis elengedsz?- néztem fel rá. Bólintott és végre elmehettem onnan.
Felmentem a vendégszobába, ahol Niall és Honey aludt. Csak a barátnőmet találtam ott. Niall meg gondolom, már eszik.
-Szia.- köszöntem és leültem.
-Szia.- ült fel az ágyba.
-Honey segítened kell.- néztem rá kétségbeesve.
-Miért mi a baj?- már őt is érdekelte a dolog.
-Az hogy tegnap öhm.- nem tudtam normálisan megfogalmazni a gondolataimat.
-Várj rajtad, van Louis pólója, amibe tegnap aludt. Csak azt ne mond Lottie.- leesett neki.
-De. És megkérdezte hogy leszek-e a barátnője.- a körmeimmel babráltam.
-Nagyobb a baj, mint azt gondoltam.- bólogatott de szerintem magának beszélt.
-Igen.- sóhajtottam és néztem a barátnőmre.
-És mit mondasz neki?- kérdezte, amire még én sem tudom a választ.
-Nem tudom. Szeretem őt de, félek, ha igent mondok Hazza összeveszik velünk.- mondtam és kinyitódott az ajtó. Louis lépett be rajta mögötte, pedig Niall.
-Mi történik itt?- ült le Niall egy szendviccsel a kezébe.
-Beszélgetünk.- vontam vállat.
-Lottie beszélhetnénk?- nézett rém Louis. Bólintottam és mentünk át az én szobámba.
-Igen?- ültem le az ágyra.
-Szakítottam Eleanorral.- mondta és leült mellém.
-Miért?
-Mert te is tudod, és mindenki tudja, hogy már nem szeretem.- lefeküdt én meg még mindig ültem.
-Aha.- ennyit mondtam. Nem tudtam mást mondani.
-Na é mit válaszolsz?- tudtam, mire gondol.
-Igen.- bólintottam mire megkönnyebbült.
Odahúzott magához és megcsókolt. Úgy, mint még soha. Úgy bánik velem mint egy porcelánbaba lennék amit ha kiejtesz a kezedből eltörik és soha nem lesz már a tiéd.
-Szeretlek.- ahogy kimondta, csöngettek.
Lementem ajtót nyitni és Carter állt velem szembe.
-Mit akarsz itt?- hátráltam egy lépést.
-Téged.- és ahogy kimondta megcsókolt. Próbáltam kibújni a szorításából de nem sikerült.
-Engedj el.- kiabáltam és a kezem az arcán landolt. Bár ne tettem volna meg ezt.
-Nem volt szép húzás Charlotte.- és kiráncigált az autójához és onnan minden sötétség.

1 megjegyzés:

  1. sziaa.. most találtam a blogod hát izé....khm... furi h két testvér együtt vannak de nem rossz.. engem érdekel a többi ész is :D lesznek még részek??? :)

    VálaszTörlés