2013. április 5., péntek

#Ten



 Sziasztok! Meghoztam az új részt is.:) Szerintem ez a rész kicsit lapos lett de holnap próbálok írni jobbat..És kíváncsi vagyok a véleményetekre szóval komizzatok!(: ha tetszik ha nem és ha nem tetszik hogy akkor mi nem tetszik benne..Szóval komizz.:DD

Charlotte

Reggel a telefonomra keltem. Louis már nem volt itt szóval akkor már elég késő lehet. Ránéztem az órára mai kereken 10 órát mutatott. Hirtelen kiugrottam az ágyból és a szekrényemhez siettem. Kikaptam belőle egy pólót és hozzá egy rövidnadrágot és egy fehér fehérnemű szettemet. Beszaladtam a fürdőbe és felvettem a kiválasztott ruhát és belenéztem a tükörbe. Bár ne tettem volna. Hajam össze-visszaállt szemem alatt ott virítottak a karikák, mert még most is hulla vagyok. Gyorsan kivasaltam a hajamat és felfogtam és egy alap sminket, raktam fel. A karikákat el tudtam tüntetni egy kis, sminkel így késznek nyilvánítottam magamat.  A bőröndjeim már lent voltak, amikor leértem.
-Jó reggelt.- már fent volt mindenki. Szóval már csak rám vártak.
-Neked is.- jött a szokásos válasz.
Kivettem a hűtőből a tejet és a szekrényből levettem a kedvenc müzlis tányéromat.
Mikor végeztem a reggelimmel akkor állított be hozzánk a kedves barátnőm Honey. A srácok is ideértek utána és végre elindulhattunk a reptérre.
-Szia anya.- köszönök tőle, mivel nem akarom látni se sírni és semmi ilyesmit.
-Vigyázz magadra és hívj, ha leszálltatok.- és bekövetkezett anya sírógörcsöt kapott szó szerint.
-Cs..anya nyugi hívlak és ott a skype. Majd beszélünk.- csitítgattam az anyámat.
Fizzi is elköszönt csak ő szerencsére nem sírt. Fura lett volna.
-Na gyertek törpék.- tártam szét a kezemet. Ideszaladtak egyszerre és megöleltek.
-Vigyázatok magatokra és anyára is. Jó Phoebe?- fordultam a kislány felé.
-Én Daisy vagyok Lottie.- durcázott be Daisy.
-Sajnálom, csak még mindig nem tudlak megkülönböztetni titeket.
Még egyszer megöleltek és most jött Louis. Elbúcsúzott mindenkitől és most már tényleg indultunk a reptérre. Az úton Louis vicceit kellett hallgatni. Már a felét hallottam ezért csak néztem de, ahogy láttam a többieket sem érdekelte. Mikor kiszálltunk a kocsiból Niall szaladt és közbe azt kérdezte mindenkitől, hogy hol van egy büfé. Majdnem az egész repülőteret végigrohanta, amikor csalódottan jött vissza hozzánk.
-Niall fordulj meg.- végig velünk szembe volt egy büfé.
Odamentek a barátnőmmel én meg leültem a székre. A többiek is követték a példámat. Végre megjött a szerelmespár és fel lehetett szállni a gépre. Leellenőrizték a jegyeinket és én egy vörös hajú lány, mellé kerültem. Olyan velem egykorú lehetett a csaj.
-Szia.- köszönt és rám nézett.
-Szia olyan ismerős vagy nekem.- néztem rá és próbáltam kideríteni, hogy honnan ismerős nekem.
-Én Sony vagyok Sony Sparks.- mutatkozott be.
-Én meg Charlotte Tomlinson de csak Lottie.- bemutatkoztam neki, ha már ő is.
-Te nem Louis Tomlinson húga vagy?- nézett rám amolyan WTF fejjel.
-De igen ugye nem vagy fanatikus rajongó?- néztem rá félve. Ha ő olyan, akkor én meghalok itt mellette.
-Dehogy. Szeretem a zenéjüket, de csak ennyi.- legyintett és én hátranéztem, hogy mit csinálnak a srácok. De mindegyik aludt Niallt kivéve. Ő evett.
-És te Londonba nyaralni mész vagy kiköltözöl?- vettem ki a fülhallgatót a fülemből.
-Én Londonba lakok csak a szüleim elváltak és apánál voltam egy hetet.- mondta.
-Értem.- bólintottam és néztem ki az ablakon.
Arra ébredtem, hogy valaki rángatott. Sony keltett fel hogy leszállt a gép. Végre. Mikor leszállt a gép Sonyval számot cseréltünk és én mentem keresni a többieket. Meg is találtam és mindenki ment a maga útjára. Én Louissal mentem, aki hívott egy taxit gondolom.
20 perc alatt „hazaértünk”. Kiszálltunk és a szám a földet súrolta. Gyönyörű háza van, vagyis inkább házuk van. Mert gondolom Eleanor vele, lakik.
-Na gyere nincs kedvem egész nap itt kint állni.- húzott be mostantól az új otthonomba.

1 megjegyzés: