2013. március 27., szerda

#Seven


Meghoztam a 9. részt is.Eleanort nem utálom csak itt ilyennek állítom be. Jó olvasást és komizzatooook. xx 

Charlotte

Reggel, amikor felkeltem Louis nem volt sehol. Biztos hazament. Megnéztem a telefonon, hogy hány óra de még csak reggel 9 volt. Visszafeküdtem az ágyba és próbáltam visszaaludni mikor valaki bejött a szobába. Felnéztem és Louis jött be kajával a kezébe.
-Szia.- köszöntem és felültem.
-Szia.- mondta és megcsókolt.
Most mi van köztünk? Ez egyáltalán helyes, amit teszünk? Hát nem. Ha valaki látná, mit csinálunk hülyének, nézne minket és kiröhögne. De engem nem érdekel mások véleménye.
-Éhes vagy?- kérdezte és a kajára mutatott, amit hozott.
-Persze.- mondtam és kivettem a kezéből a kaját.
-Most olyan, vagy mint Niall.- és elkezdett röhögni.
-Köszi.- mondtam, és tovább ettem.
Louis felült mellém és most már ketten ettünk. Szerencsére ma már hazaengednek, és ha hazaértünk Louissal le kell ülnöm, beszélgetni.
-Örülsz, hogy végre ma már hazaengednek?- kérdezte és kidobta a zacskót a kukába.
-Persze végre a saját ágyamba aludhatok ma.- és közbe bejött az orvos.
-Jó reggelt.- köszönt és idejött megvizsgálni.
-Jó reggelt.- Louissal visszaköszöntünk és én csak néztem a dokit.
-Akkor ma haza mehetsz.- mondta és kiment.
-Ez az orvos sose tud köszönni?- kérdeztem Louist aki a széken ült.
-Úgy látszik.- mondta
-Felöltözök.- mondtam, és ezzel arra céloztam, hogy drága Louis felemelje a kis fenekét és kimenjen.
De ez nem így történt. Louis ugyan úgy ült a széken és nézett.
-Louis kimennél?- mutattam neki az ajtóra.
Nagy nehezen feltápászkodott és kiment. Gyorsan felvettem, amit Honey hozott be nekem habár a lábam miatt kicsit nehéz volt de sikerült. Louis addig elintézett nekem minden papírt.  Kimentem a kórteremből és Louis már várt rám. Kivette a kezemből a táskát és mentünk a kocsijához. Az út csendben telt. Csak a rádió szólt halkan. Mikor hazaértünk villámsebességgel szálltam ki a kocsiból és mentem az ajtóhoz. Csöngetni akartam mivel nem tudom, hogy hol van a kulcsom de, anya megelőzött és kinyitotta az ajtót. Addigra Louis is beért. Anya, mint mindig agyonölelgetett a srácok is megöleltek Fizzi azt mondta, hogy sürgősen beszélnünk kell Honey pedig csak annyit, hogy mesélnem kell neki. Hát jó majd akkor talán a Hófehérke és a hét törpét elmesélem. De lehet hogy a Piroska és a farkas jobb. Fizzi felhívott a szobájába.
-Na mi ilyen sürgős?- kérdeztem és leültem az ágyra mellé.
-Az, hogy akivel elmentem randizni az öhm az Hazza.- mondta és a válaszomra várt.
-Ez miért baj?- kérdeztem mivel semmit nem értettem
-Louis megtudja, megöl mindkettőnket.- aha szóval Louis miatt aggódik.
-Nyugi beszélek Louis fejével csak úgy Harryvel.- mondam és megöleltem.
 Lementem és az öt srác játszott. Szóltam Louisnak hogy beszélnünk kell és leültem a fotelba. Honey és Niall néha-néha összenéztek. Azt tudtam, hogy Honeynak tetszik Niall de úgy látszik hogy Niallnak is tetszik Honey. Újabb szerelmes pár.
-Kész a süti, ki kér?- kiabált anya a konyhából.
Niall mint akit puskából lőttek volna úgy szaladt a konyhába, a süti szóra. Mindenki kiment a konyhába rajtam és Louison kívül.
-Beszélünk?- kérdezte mire bólintottam.
Felmentünk az ő szobájába és leültünk az ágyra egymással szembe.
-Na?- kérdezte és én, pedig a lényegre tértem egyből.
-Louis ami a napokban történt az nekem sok. Már, mint nem értem. Neked barátnőd van közben, pedig csókolgatsz meg velem, alszol és plusz a húgod, vagyok. Mi van most köztünk?- fejeztem be a mondókámat.
Láttam a fején, hogy gondolkozik.
-Igazából én se tudom, hogy mi van köztünk csak egy valamit. Azt hogy szeretlek.- mondta mire én megszólalni sem bírtam.
Mi? Hogy ő szeret? Ez most igaz vagy csak álmodom? Megcsíptem magamat és nem keltem fel. Akkor ez a valóság. Most akkor nekem is el kéne mondanom, hogy szeretem? A reakciómat várta.
-Én is.- csak ezt tudtam hirtelen kinyögni.
Mosolyogni kezdett majd hirtelen belehúzott az ölébe. Megcsókolt. Most aki látna minket biztos, utálkozna, azt mondaná, hogy gusztustalan stb. Csak engem ez nem érdekel. Honey tud szinte mindenről és mellettem, van. Ezért is szeretem őt. Szinte az ötödik testvérem.
-És hogyan tovább?- kérdeztem, miután visszaültem a helyemre, mivel a húgaim állandóan bejönnek még Loui szobájába is kopogás nélkül.
-Te eljössz velem Londonba.- mondta és mosolygott.
-Öhm ki mondta, hogy elmegyek?- kérdeztem vissza kicsit meglepődött, de én már döntöttem.
-Nem jössz?- félt a válaszomtól.
-Tudod Louis nincs kedvem Elhez meg hogy állandóan rajtad fog csüngni, mint itt. De elmegyek.- mondtam ki a végén, amitől kicsit megnyugodott.
-Én meg kidobom Elt.- mondta mire én csak bámultam, mint borjú az új kapura.
-Komolyan?- kérdeztem mire feleszméltem.
-Aha.- bólogatott és felhúzott.
-Akkor holnap pakolj és nyugi Honey is, jön, mivel ő Niallhoz költözik.- legalább lesz kivel beszélgetnem.
-Akkor jó.- mondtam és lementünk kézen fogva.
Csak mi arra nem gondoltunk, hogy anyáék lent lesznek. Lementünk és anyáék kitágult szemmel néztek minket vagy is a kezünket. Harry, Liam és Honey csak mosolygott. Ők tudnak mindenről. NA most magyarázkodhatunk főleg anyának.
-Ez mi?- mutatott anya a kezünkre.
-Öhm..- nem tudtam kinyögni egy értelmes mondatot sem.
Louisra néztem és ő sem tudott mit mondani. Most félek anyától. 







2 megjegyzés:

  1. óóóh én már nagyon kíváncsi vagyok a kövi...legfőbb arra h a szüleik mit fognak szólni :D

    VálaszTörlés
  2. Sziiiia :D
    Nagyon jó lett :D kíváncsi vagyok, hogy mit fognak szólni a szüleik :D siess az új fejezettel :D
    puszi Kate. ^-^

    VálaszTörlés