2013. március 12., kedd

#Two


Meghoztam az új részt.:) Köszönöm az 1(!) komit és a  255 látogatót. Nem húzom tovább az időt jó olvasást.
2 megjelenítés és új rész.(:

Charlottw

Gyorsan felszaladtam a szobámba és indultam tusolni. Letusoltam megszárítottam a hajamat és már csak azt kellett eldöntenem, hogy mit is veszek föl. Valami egyszerűt de még is jót akarok felvenni. Felkutattam már az egész szekrényt, de semmit nem találtam. De hirtelen benéztem a fiókomba és ott megtaláltam a tökéletes ruhát. De hogy került a fiókba a ruha?- gondoltam magamba. Fizzi kedvenc ruháját találtam meg. Felveszem azt, mivel anya nem fogja elengedni velünk. A ruha lila volt és felvettem hozzá egy barna magas sarkút. A hajamat kivasaltam és egy alap sminket raktam fel. Késznek nyilvánítottam magam. Lementem, ahol már mindenki rám várt. Szerencsére Louis és Eleanor nem volt itt. Nincs kedvem a csajnak jó pofizni.
-Végre megjöttél.- megforgattam a szememet és indultunk a kocsiba.
Egy házibuliba mentünk jobban megnéztem és ez Carter háza volt. Szóval a barátom házibulit csinál. Kiszálltunk a kocsiból és szerencsétlenségemre Louis és El is itt voltak. A srácok odamentek hozzájuk de én gyorsan leléptem onnan. A barátom keresésére indultam, akit szerencsére hamar meg is találtam.
-Szia.- köszöntem és megcsókoltam.
-Szia. Hogy-hogy itt vagy?- kérdezte és amolyan értetlen fejet vágott.
-A bátyám haverjaival bulizni indultunk és ők ide hoztak engem is.- mondtam és láttam, hogy nem tetszik neki itt valami.
-Baj van?- kérdeztem de Ő csak ezzel a szokásos dumával jött, hogy semmi.
Úgy éreztem, hogy valami történni fog itt. Inkább magára hagytam a barátomat és mentem a konyhába. Ott volt Honey így ketten ittunk.
(…)

Már vagy 10 feles vagy több bennem volt és szerencsére nem futottam össze a bátyámmal és a barátnőjével. Honey és én épp valamilyen zenére táncolunk de, a címét azt nem tudom. Alig bírok a lábamon állni de, ahogy elnézem a barátnőm is így van vele. Vége lett a számnak és mentem a fürdőbe de megláttam, hogy Carter és egy csaj ott smárolnak. Odamentem szétszedtem a nyáladzó párt és adtam egy pofont a barátomnak.
-Lottie ez nem az, amire gondolsz.- jött utánam, mint egy pincsi kutya.
-Carter hagy kérlek. Láttam, amit láttam.- mondtam és kimentem az utcára.
A hideg levegő jót tett. Azok a fránya könnyek most is előtörtek belőlem. Szerettem Cartert nagyon. De nem kellett volna, mert féreg. Leültem az út szélére és csak sírtam és sírtam.
Már egy ideje itt ülhettem és éreztem, hogy leül mellém valaki. Oldalra néztem és a bátyám ült mellettem.
-Akarsz róla beszélni?- kérdezte és megölelt.
-Most nem.- mondtam és néztem magam elé.
Louis mondta, hogy hazavisz és így is tett. Mikor hazaértünk nem ment vissza, hanem felkísért a szobámba.
-Jó éjt.- mondta, s kaptam tőle a homlokomra egy puszit.
-Neked is.- mondtam és indultam be a szobámba.
-Louis. – szóltam utána. Visszafordult és rám nézett.- Nem alszol ma velem, mint régen?- kérdeztem. Régen mindig együtt aludtunk.
-Gyere.- mondta és befeküdtünk mindketten az ágyba. Átölelt az egyik kezével utána az álommanó elvitt álomországba. 

 omg*------*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése