2013. március 31., vasárnap

#Eight



 Sziasztok.:dd Meghoztam az új részt és látjátok hogy megváltoztattam a "főszereplő lány" nevét. Mivel szinte mindenki neve 'nem kitalált név' ezért Lottie neve is a történetbe Lottie lesz.Ezt jól elmagyaráztam.Komizzatok!!:ddd xx

Louis

-Na?- kérdezte anya már eléggé idegesen.
-Boldog szülinapot.- ahogy kimondtam Lottie lábon rúgott jelezve, hogy eléggé hülyeséget mondtam
Visszagondolva tényleg az volt. Hogy jött nekem, az hogy azt mondtam anyának, hogy boldog szülinapot? Hiszen tavasszal van szülinapja most, pedig augusztus vége van.
-Louis nem most van a szülinapom.- mondta és a telefonért nyúlt. Csak ne. Nehogy felhívja apát, mert szó szerint ki fog herélni. Rendes apám van, tudom.
Fizzi csak nézett minket és leesett mi van köztünk. Már vagy 20 perce állunk itt ugyan úgy, ahogy lejöttünk és csak most veszi észre? Ő tényleg a testvérem. Anya kiment a konyhába telefonálni én, pedig el akartam menni. De hogy hova azt még én se tudom. A srácok ott ültek a fotelba és beszélgettek az ikrekkel. Lottie elengedte a kezemet és leült a srácokhoz beszélgetni. Én is mentem Lottie után hátha tudnak segíteni a srácok de, szerintem ez az ötlet esélytelen de azért megpróbálom.
-Na mi a helyzet?- kérdeztem, mikor leültem Hazza és Liam közé. Az ikrek elmentek a barátnőjükhöz azt mondta Fizzi. Fizzi is leült közénk így egy nagy kört alkottunk a nappali közepén. Anya még mindig telefonál. Rossz előérzetem van. Ha apa idejön nekem végem. Lottiet talán nem fogja úgy leszidni, mint engem.
-Semmi jó.- mondta Zayn és csak a földet, nézte.
-Miért nem mondtátok el?- kérdezte Niall aki már megint szendvicset evett.
-Mit?- kérdezte meg Lottie és Niallra nézett.
-Azt hogy együtt vagytok?- mutatott Niall rám és Lottiera.
-Mert nem vagyunk.- mondta Lottie és lehajtotta a fejét. Fizzi csak röhögött.
-Aha jó.- mondta Nialler és evett tovább.
-Hol van Jay ennyi ideig?- kérdezte Hazza mert tiszta ideg volt.
-Mi a baj Hazza?- kérdezte Fizzi és megfogta Harry kezét.
-Semmi.- mondta és megcsókolta Fizzit.
Hogy megcsókolta? Mi történik itt uram-atyám. Fura ez a Tomlinson család.
-Ti ketten?- mutogattam kettőjükre. Egy bólogatás volt a válasz.
-Harry ha valami baja lesz a húgocskámnak gyerekcsináló szerved nem lesz.- fenyegettem meg Harryt. De én meg a fenyegetés? Két különböző dolog. Nem tudok komoly lenni.
-Értettem.- mondta Harry és egyszerre, kezdtünk el röhögni.

Charlotte

Louis tényleg hülye. Azt mondja anyának, hogy boldog szülinapot? Mikor nyár vége van és anyának, pedig tavasszal volt a szülinapja. Lábon rúgtam őt ezzel tudatni akartam vele, hogy hülyeséget beszél. Anya idegesen kiment telefonálni.  Most apát hívja az biztos. Leültünk a srácokhoz és így beszélgettünk nyolcan. Anya kijött a konyhából és leült közénk.
-Szia anya.- mondtam és mosolyogtam rá. Ez nálam mindig beválik.
-Ne is próbálkozz Charlotte. Apátok nem sokára jön. Az első géppel, amelyik indul, azzal jön.- mondta anya mire én majdnem elájultam. Minek hívja ide apát? Fölösleges.
-De anya, ami előbb volt az csak félreértés.- próbálta Louis kimagyarázni a dolgokat de anya nem hitt neki.
-Láttam, amit láttam gyerekek. Szóval majd elbeszélgetek veletek.- rám és Louisra mutatott és felment a szobába.
-Én félek.- kijelentettem, amit éreztem.
-Én is.- mondta Louis és rezegni kezdett a telefonja.
-Bocsi ezt fel kell vennem.- mondta és kiment az udvarra.
-Fogadjunk hogy Eleanor az.- mondtam és csak Zayn fogadott velem 10 dollárba.
Beszélgettünk még Honey átjött és egyből ment haspókhoz. Elmeséltük neki hogy mi történt és azt mondta, hogy ma itt alszik. Szerencsére legalább valakivel beszélgethetek éjjel.
Louis hamar visszajött és nem volt valami vidám.
-Na mi a baj?- kérdezte Liam és mindenki Louisra nézett.
-Ja csak hogy El megsértődött hogy Lottie jön velem Londonba.- mondta és most már mellém ült.
-Legalább tudom, hogy ő is utál.- mondtam és rádöntöttem a fejemet Louis vállára.
Valaki csöngetett. Az a valaki biztos, hogy apa. Én és Louis megdermedve ültünk és ezt a srácok is észrevették. Anya villámgyorsan szaladt le az emeletről és ment ajtót nyitni. Meghallottunk egy ismerős hangot és most már bebizonyosodott, hogy aki jött az nem más, mint az apánk. Louis és én egymásra néztünk de nem mertünk megfordulni. Én rávettem magamat és megfordultam. De aki apa mögött állt arra az egy emberre nem számítottam.

1 megjegyzés:

  1. Huhú mik lesznek még itt :D amúgy tetszik h átnevezted a csajt mivel most már tényleg minden raális. :P köviiit

    VálaszTörlés