2013. március 14., csütörtök

#Three




Louis

EL és én hamarabb elindultunk a megbeszélt helyre. Megérkeztünk és rá 10 perce megjöttek a többiek is. Lottie gyönyörű volt, mint mindig. Nem tudtam levenni a szememet róla. De miket beszélek én itt? Hisz a húgom plusz a barátnőm itt áll mellettem, akit Lottie nem nagyon díjaz. Most jutott az eszembe hogy még nem is gratuláltam neki. Majd holnap bepótolom. Bementünk és mindenki szétszóródott. Harry csajozni ment Liam leült egy fotelba Zayn a konyhába ment talán Niall meg biztos, hogy a konyhába van. Lottie meg gondolom a barátnőjével. El és én meg mentünk táncolni. Ő élvezte ezt az egész estét, de én egyáltalán nem. Nem volt kedvem bulizni, menni csak El miatt jöttem. Elmentem inni és utána Eleanort kerestem mindenhol de nem találtam. Csak azt vettem észre, hogy Lottie megpofoz ez pasit, és sírva kirohan. Utána mentem és leültem mellé.
-Akarsz róla beszélni?- kérdeztem és megöleltem.
-Most nem.- mondta és csak maga elé meredt.
Mondtam neki, hogy hazaviszem, amire szerencsére nem ellenkezett. Otthon felkísértem a szobájába nem volt kedvem visszamenni a sok részeg tini közé.
Jó éjt.- mondtam neki és adtam a homlokára ez puszit.
-Neked is.- mondta és bement a szobájába én meg indultam le a lépcsőn.
-Louis. – szólt utánam. Visszafordultam és rá néztem
- Nem alszol ma velem, mint régen?- kérdezte.
Visszamentem hozzá és magam után húzva mentünk be, a szobába
-Gyere.- mondta és befeküdtünk mindketten az ágyba.
Oldalt feküdt így én az egyik kezemet átraktam a derekán és így aludtunk el.

Charlotte

Reggel Louis mellkasán ébredtem. Óvatosan kikeltem az ágyból hogy ne keljen fel és a fürdőbe siettem. Tegnap annyi erőm se volt hogy lefürödjek. Gyors zuhanyt vettem egy törülközőt magamra csavartam és kimentem a szobába Louisnak nyoma se volt. Szóval felkelt. Így legalább nem kell nekem felkeltenem. Gyorsan magamra kaptam egy itthoni ruhát, össze fogtam a hajamat és lementem a konyhába reggelizni. Lent csak Louis, Harry és Niall volt.
-Reggelt.- köszöntem és már a hűtőbe voltam félig.
-Neked is.- mondták mind a 3-an egyszerre.
Csináltam magamnak egy szendvicset, amibe minden volt. Niall csak nézett.
-Mi az Niall?- kérdeztem és amolyan „WTF” fejet vághattam.
-Olyan szendvics kell nekem is.- mondta de, szerintem nem nekem, hanem a szendvicsnek, mert le sem vette róla a szemét.
-Csinálj magadnak. –mondtam és fojtattam a kajám elfogyasztását.
-Létszíves.- és kiskutyaszemeket vette be.
-Niall ezzel nem hatsz, meg mert én is ezt szoktam csinálni, ha valami kell.- mondtam és láttam, hogy anya jön le a lépcsőn.
-Igen kislányom. Akkor mostantól jobban odafigyelek.- mondta és idejött reggeli puszit adni.
-De hogy anya. Csak hülyéskedtem.- legyintetem egyet a levegőbe, és jobbnak láttam, hogyha elmegyek most.
 Bementem a nappaliba és leültem tv-t nézni. Mikor bekapcsoltam Eljött le a lépcsőn.
Reggelt.- köszöntem neki illedelmesen.
Szívem szerint nem is köszöntem volna neki.
Hello.- mondta amolyan flegma stílussal.
Ki ő, hogy itt flegmázik? Ha Ő, így akkor én is.
Mentem volna be a konyhába de, hallottam hogy El rólam panaszkodik Louinak meg Niallnak. Csak egy mondatot hallottam tisztán hogy „köszönöm Louis hogy tegnap gyalog kellett haza jönnöm, mert te a drágalátos hugicádat fuvarozatod.” Bementem a konyhába, ahol Elre egy szúrós pillantást vettem és oda ültem Louis mellé.
-Hol aludtál éjjel Louis?- vonta kérdőre a bátyámat El.
Ha tudnád hogy nálam.- gondoltam magamra, amire egy jót mosolyogtam.
-Öhm..Lottienál.- mondta és rám nézett. Én El felé küldtem egy ezer wattos mosolyt.
-Mit képzelsz magadról, hogy csak úgy a pasimmal aludj?- fordult felém.
- Ne haragudj drága de, mivel a testvérem több jogom van, mint neked.- a végén kacsintottam egyet Louisra hogy Elt még jobban idegesítsem.
-Többet meg ne történjen az, ami tegnap este vili?- nézett rám meg Louisra.
-Te ne fenyegetőzz itt köszi puszi.- mondtam és visszaültem a helyemre.
-Menő vagy csak az a baj hogy mellé egy senkiházi vagy.- na jó itt betelt a pohár. Senki nem beszél se, rólam se másról így ebbe a házba.
Már Elnél álltam és emeltem volna fel a kezemet, hogy megpofozzam, ha valaki nem emel fel hátulról és visz el a szobámba..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése