2013. március 10., vasárnap

#Prologue


 Kezdtem egy új történetet amint látjátok. Az előző történetet azért hagytam abba mert sablonos volt.Szóval kezdtem egy történetet amit még nem olvastam.Olvassátok komizzatok és iratkozzatok fel.(:
2 megjelenítés és jön az első rész.(: 
                                                                                    Jenny xx.

Sziasztok CharlotteTomlinson vagyok de senki nem hív így csak úgy hogy Lottie és igen a híres Louis Tomlinson húga. 18 éves leszek decemberben, van 3 húgom,  Fizzi és az  ikrek Phoebe és Daisy. Szüleim elváltak 1 évvel ezelőtt mi 3-an anyával maradtunk apa, pedig elköltözött New Yorkba. Szünetekbe szoktunk menni hozzá. Louis Londonba költözött az X faktor után a srácokkal. A srácok egy szóval elmondom a véleményemet őrültek de, azért bírom őket. Gimnáziumba járok és szerencsére már végzős. Van egy barátnőm, aki nem csak azért van velem, mert én vagyok a híres Louis Tomlinson húga, hanem mert én vagyok az átlagos Lottie Tomlinson. Ja igen a barátnőm neve Honey Jones. Őrült egy csaj minden hülyeségbe benne van, amiből nekem kell, kiszedtem. Barátom most van Carter Moore. 2 hónapja vagyunk együtt és imádom. A suliba évfolyamtársak vagyunk. Egyelőre ennyi az életem. De a java még csak most fog jönni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése