2013. március 26., kedd

#Six


Sziasztook.Hoztam új részt mivel nekünk már szünet van.Köszönöm a 2 komit és a 2 felíratkozót..:) Jó olvasást. xx

Charlotte

Megnéztem hogy ki hív és a képernyőn Louis neve virított. Csak néztem a telefont és ez Honeynak is feltűnt.
-Vedd fel, tudom hogy ő az.- mondta és küldött felém egy bátorító mosolyt.  
-Szia- szóltam bele a telefonba.
-Szia Lottie. Mikor engednek ki?- kérdezte Louis.
-Nem tudom, mert eddig se, anya se egy orvos nem volt bent.- közöltem a tényeket.
-Jó, ha megtudod, hívj fel beszélni, akarok veled.- mondta és letette.
-Na mit akart?- kérdezte Honey aki, jobban izgul, mint én.
-Azt kérdezte, hogy mikor engednek ki, mert beszélni akar velem.- mondtam és egy orvos lépett be.
-Jó napot. Hogy érzi magát?- kérdezte és idejött megnézni a lábam, ami szerencsére eltört.
-Jó napot. Jobban.- mondtam és vártam, hogy mit mond.
-Rendben, ha minden rendben lesz, holnap hazamehet.- mondta és kiment.
Honey hazament mivel az öccsére kellett vigyáznia. Anya bejött egy kicsit, mert az ikrek játszótérre akartak menni. Fizzi is bent volt ő elmesélte hogy kivan kivel, és hogy randizni megy de a srác nevét nem akarta elmondani. Írtam Louisnak egy sms-t hogy holnap hazaengednek de még nem válaszolt. Épp twitteren beszélgettem Honeyval amikor kopogtak.
-Gyere.- szóltam és Louis jött be.
-Szia.- köszönt és leült az ágy végébe.
-Szia.- mondtam és vártam, hogy elkezdje a beszédet.
-Azért jöttem most és bocs, hogy nem írtam csak siettem, hogy kérdezni akarok valamit. Anyával már lebeszéltem.- mondta de, engem majd szétvet már az ideg.
-Louis nyögd már ki végre.- szóltam rá kicsit idegesen.
-Jó azt szeretném, hogy gyere velem Londonba.- ez a hír lesokkolt.
-Ez komoly?- kérdeztem és az arcát kémleltem.
-Igen komoly. Gyere velem.- mondta és idejött hozzám.
Arca már csak pár centire volt tőlem. Én megszüntettem a köztünk lévő pár centit és ajkaimat az övére tapasztottam. Ezt a pillanatot is félbeszakította egy nővér.
-Ez egy kórház.- mondta mire Lou leszállt és leült a székre.
-Rendben több ilyen nem lesz.- mondta Louis és mosolygott a nővérre.
-Maga Louis Tomlinson?- kérdezte a nővér Louistól.
-Igen én vagyok.- mondta és küldött felém egy bocsánatkérő nézést.
-A lányom hatalmas rajongód. Kérhetek egy aláírást?- kérdezte és egy lapot tartott kezébe egy tollal.
Louis aláírta a nővér, pedig újra magunkra hagyott. Louis bemászott mellém és lefeküdt.
-Te mit csinálsz?- egy amolyan ’WTF’ fejet vágtam.
-Amint látod Lyn itt, alszok ma veled. Nem mindenki aludhat Anglia leghelyesebb pasijával.- mondta és végigmutatott magán.
-Szerintem nem csak Anglia leghelyesebb pasija vagy.- gondoltam magamba vagy is remélem.
Louis csak kaján vigyorral nézett. Akkor hangosan mondtam ki.
-Hangosan mondtam?- kérdeztem, és félve ránéztem.
-Igen.- mondta, és a mellkasomra rakta a fejét.
-Simogatod a fejem?- kérdezte és rám nézett, mint Shrekbe a macska.
-Ö..nem.- mondtam neki.
-Na létszíves.- mondta és most a kiskutyaszemekkel nézett.
-Na jó simogatom.- mondtam és visszafeküdt.
Elkezdtem simogatni a fejét, mint a kutyáknak szinte. Azoknak szokták simogatni a fejüket. Egy ideig simogattam és utána elnyomott az álom.

Louis

Egy ideig simogatta a fejemet, de után már nem. Felnéztem és aludt. Óvatosan felkeltem és lefeküdtem mellé. Én még nem voltam álmos ezért csak néztem. Ilyen érzés, amit most érzek még El iránt, sem éreztem még. A srácok közül csak Hazza és Liam tud erről a dologról. Mindketten támogatnak, és szerencsésnek mondhatom magamat. Remélem, hogy Lynette velem jön Londonba. Ha hazaértem első dolgom lesz, Ellel tisztázni a dolgokat és én úgy döntöttem, hogy szakítok vele. Írtam Hazzának egy sms-t hogy ne várjanak, mert itt alszok a kórházba. Nem akarom tudni, hogy amikor olvassa az üzenetet Harry mit, gondol. Néztem Lottie ahogy békésen, alszik és hirtelen elnyomott az álom.




1 megjegyzés:

  1. első komi :D nekem nagyon tetszik és hogy őszinte legyek nagyon kíváncsi vagyok h mit fogsz ebből az egészből kihozni mivel ez nem egy hétköznapi történet...

    VálaszTörlés